Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Pages

بریکنگ نیوز

latest

"ایک مدت سے مری ماں نہیں سوئی تابش۔۔۔”،پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ماؤں کا عالمی دن

"ایک مدت سے مری ماں نہیں سوئی تابش۔۔۔”،پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ماؤں کا عالمی دن لاہور: آج پاکستان سمیت دنیا بھر میں مائوں کا عال...

"ایک مدت سے مری ماں نہیں سوئی تابش۔۔۔”،پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ماؤں کا عالمی دن

لاہور: آج پاکستان سمیت دنیا بھر میں مائوں کا عالمی دن منایاجارہا ہے۔  ماں کا رشتہ انمول اور ناقابل فراموش ہوتا ہے۔ 1911ء میں امریکہ کی ایک ریاست میں پہلی بار ماؤں کا عالمی دن منایا گیا، ہر سال ماؤں کاعالمی دن منانے کیلئے مختلف ممالک میں ایک ہی دن مختص نہیں ہے، پاکستان اور اٹلی سمیت مختلف ممالک میں یہ دن مئی کے دوسرے اتوار منایا جاتا ہے۔

یوں تو ہر دن ماں کا دن ہے لیکن خاص طور پر اس دن کو منانے کا بنیادی مقصد ماؤں کی عظمت کو خراج تحسین پیش کرنا ہے، ہر ماں قابل تحسین ہے لیکن کچھ مائیں ایسی بھی ہیں جو مشکلات کو چیلنج سمجھ کے قبول کرتی ہیں اور اپنے بچوں کی بہترین تعلیم و تربیت کی خاطر گھروں کی ذمہ داری ہی نہیں سنبھالتیں بلکہ بچوں کے باپ کے شانہ بشانہ محنت کرتی ہیں۔

تمام مخالفتوں اور چیلنجز کے باوجود ایک ماں اپنے بچوں کو بہترین زندگی دینے کیلئے مشکلات اٹھانے کیلئے ہر دم تیار رہتی ہے، ماں کا دل تو بچوں کیلئے دھڑکتا ہے۔دنیا کا ہر رشتہ انسان کا ساتھ چھوڑ دے تب بھی ماں آخری دم تک اپنی اولاد کی فکر نہیں چھوڑتی۔

The post "ایک مدت سے مری ماں نہیں سوئی تابش۔۔۔”،پاکستان سمیت دنیا بھر میں آج ماؤں کا عالمی دن appeared first on Naibaat.